Tvorba kampane – Ako na to?

1. TVORBA KAMPANE A JEJ ŠABLÓNY KTORÚ SI DÁTE SCHVÁLIŤ Prvým krokom každej úspešnej kampane pre cielený mobilný marketing je vytvorenie pútavého textu. Tvorba kampane začína v hornom menu sa nasmerujte na sekciu „Šablóny“ a kliknite na „Vytvoriť...

Kampaňový report

Okamžite po odoslaní kampane máte k dispozícií kampaňový report. Tu si môžte pozrieť: O akú kampaň sa jedná (ako ste cielili, aký bol text) Kedy kampaň odišla Koľko reálne odišlo správ Koľko Vás to nakoniec stálo Koľko ľudí kliklo...

Úspešné a inšpiratívne kampane

Market Locator použivajú rozmanité firmy na mobilný marketing. Prečo sa teda nenechať inšpirovať? Prinášame Vám ochutnávku kampaní, ktoré boli veľmi úspešné. Ak si nebudete istý tou Vašou, prečítajte si ako napísať údernú SMS správu prípadne si...

Prečo kolega nedostal kampaň?

Nemusíte mať žiadne obavy, že by SMSky v Market Locator neboli odoslané, systém vás účtuje len za reálne doručené správy. Môže vás ale prekvapiť, prečo napríklad kolega (ktorý spĺňa filtračné kritériá) nedostal kampaň. Existuje viacero dôvodov, a...

Ako napísať údernú SMS

SMS je špecifický formát. Z našich bohatých skúseností s SMS marketingom sme pripravili krátky sumár odporúčaní, ktoré Vám zaručia maximálnu efektivitu Vašej kampane. Úderná SMS správa v mobilnom SMS marketing Vždy bez...

Vlastné zoznamy čísiel

Vytvorte si nový zoznam, nahrajte čisla a následne môžte pri vytváraní kampaní tieto zoznamy využiť Vytvorenie nového zoznamu V sekcii “Zoznamy” si môžte vytvoriť viaceré Vaše listy, ktoré môžte následne použiť v kampaniach, alebo...