Späť na články

Oslovte športovcov, aby dobehli do vašej predajne

Za chvíľu tu máme jar a pekné počasie bude lákať na pravidelné športovanie a tréningy. Využime trend športovania a zdravého životného štýlu, ktorý zasiahol aj Slovensko a prilákajme do našich predajní so športovým oblečením nových zákazníkov. Inšpirujte sa reálnym príkladom svetovej značky, ktorá využila Market Locator na prilákanie do novo otvoreného showroomu.

Market Locator je samoobslužnou mediálnou agentúrou, ktorá prostredníctvom bežného web rozhrania umožňuje online analyzovať populáciu, zacieliť a vytvoriť vlastnú kampaň na pár klikov. Inovatívny a pritom jednoduchý prístup k reklame môže teraz využiť každý. Aj menší živnostníci, či stredne veľké firmy si môžu rýchlo získať pozornosť nových zákazníkov.

Sledujte naše tipy a triky ako vyžmýkať Market Locator na maximum.

Cieľ: Aby nový showroom praskal vo švíkoch

Zákazník prišiel s bojovou úlohou „chceme nájsť, osloviť a prilákať zákazníkov do našej novootvorenej predajne“. Je to pravidelný zákazník, ktorý si pre svoje nové prevádzky vyberá lokality aj s pomocou populačnej analytiky Market Locatora, ktorá mu ukáže najväčšiu koncentráciu a pohyb jeho cieľovej skupiny. V nedávnom čase otvoril svoj najmodernejší showroom a kládol dôraz na prilákanie ľudí a doložil to aj svojou skúsenosťou „plná predajňa priťahuje ďalších ľudí“.

Cieľová skupina a novinka v Market Locatore

Znalosť cieľovej skupiny a jej správanie sa je veľmi dôležité pre úspech v každom podnikaní. Zákazník má presnú predstavu a vyklikal si v Market Locatore nasledovnú cieľovú skupinu: Vek: 18-45, spiaca aj pracovná lokalita v Bratislave, vlastniaci smartphone a intenzívnejšie využívajúci mobilný internet (mesačne viac ako 100 MB).
Práve s posledným kritériom súvisí novinka Market Locatora v ešte presnejšom zacielení – oslovenie podľa záujmu surfovania, t.j. oslovenie tých zákazníkov, ktorí navštevujú športové web stránky. Na požiadanie vie Market Locator ponúknuť aj ďalšie oblasti záujmu – oblečenie, kozmetika, šport, hobby, cestovanie, auto_moto, IT technológie, …

Teraz už stačí si iba zvoliť vhodnú textáciu do SMS správy (max 160 znakov bez diakritiky):

Zasportuj si v predajni s bezeckou drahou a ihriskami. Otestuj super tenisky Salomon v Sporttrende v Bratislave, pouzi kod: 2594 ak sa vitrina otvori, su tvoje.

To najlepšie na záver

V Market Locatore sa snažíme ponúkať zákazníkom vždy niečo nové a kreatívne, aby sme splnili zadanie „aby nový showroom praskal vo švíkoch“. Na prilákanie ľudí do predajne sme využili zvedavosť a hravosť, ktorá je blízka väčšine z nás. Každý zákazník dostal v SMSke okrem správy aj jedinečný kód, s ktorým mal možnosť si v predajni otvoriť zázračnú skrinku s číselným zámkom. Šťastlivci si po správne zadanom kóde našli v skrinke prekvapenie – darček vo forme nových tenisiek.

Klient bol s účinkom cielenej kampane veľmi spokojný, noví ľudia prichádzali do predajne aj po skončení darčekovej akcie. Síce si už neodniesli darček zo zázračnej skrinky, ale pohotový predajca im ponúkol po preukázaní sa SMSkou špeciálnu osobnú zľavu vo výške 15% na celý nákup.

Pripraveným a kreatívnym predajcom štastie praje. Tak veľa šťastia priatelia vo vašich nových kampaniach s Market Locatorom.

Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.