Základná socio – demografická
Poskytuje zakladné štatistické údaje a umožnuje cielenie podľa veku, pohlavia a oficiálnej adresy.
Typická lokalita
Reálny pohyb cieľových skupín je veľkou výhodou Market Locatora, vďaka ktorej spoznáte skutočnú pracovnú, spaciu ako aj víkendovú lokalitu zákazníkov. Môžete tak osloviť ľudí, ktorí reálne bývajú alebo pracujú vo vašej oblasti.
Nedávno navštívená lokalita podľa času dňa
Môžete zacieliť na ľudí, ktorí sa vyskytli v danej oblasti v určitý čas. Napríklad môžete nájsť ľudí, ktorí sa ráno nachádzali v nákupnom centre.
Využívanie mobilu
Táto dátová vrstva vám umožní cieliť na osoby na základe ich používania mobilného telefónu – či a koľko využívajú mobilné dáta, aký typ mobilného telefónu majú a podobne.
Finančné ukazovatele
Banková príslušnosť, forma platby za telekomunikačné služby, index bonity či index finančnej zodpovednosti umožňujú presné cielenie a analytiku pre banky, alebo poistné inštitúcie.
Cestovné návyky
Analyzujte a cieľte kampane podľa počtu dní strávených v zahraničí, počtu navštívených krajín a konkrétnych navštívených krajín.
Využívané služby
Táto vrstva je ideálna ak potrebujete osloviť ľudí ktorí nedávno využili služby ako: audiotex, tiesňové linky, charitatívne príspevky, stávkovanie, hry, poistenie, parkovanie, verejnú dopravu či platby za služby.