Späť na články

Našli slovenské poklady … náhoda alebo SMSka

Slovensko ukrýva mnohé skvosty a zaujímavosti, ktoré sú nedocenené a návštevníci ich objavujú predovšetkým vďaka náhode alebo cielenému hľadaniu. Práve na podporu náhody a zviditeľnenie našich pokladov turistom, prináša Market Locator a nadácia Ekopolis presne cielené SMS informácie.

Slovenské poklady

Zámerom nového projektu je podporovať zaujímavosti o Slovensku tým, že pomôže prilákať verejnosť, miestnych obyvateľov, či okoloidúcich turistov, aby spoznávali dobré myšlienky a poklady, ktoré jednotlivé regióny našej krajiny ponúkajú. Na podporu a vtiahnutie do projektu aj mladých ľudí vytvoril Market Locator značku DingoDot – vytrvalého psa dinga, ktorý sleduje, kde vyrástla nová turistická atrakcia, kde zrekonštruovali historickú pamiatku, vyňuchá aj skvelé tipy na rodinný výlet či iné zaujímavosti.

Jarné počasie už láka na prechádzky a pocitovo otvára novú turistickú sezónu. Príležitosť zaujať ľudí majú teraz aj menej známe krásy Slovenska. „Od marca pomáhame zvyšovať záujem a návštevnosť takých pokladov akými sú Slovenský pohyblivý betlehem v Rajeckej Lesnej, Prírodný park pri Váhu v Trenčíne, Slovenský Orloj v Starej Bystrici a podporili sme aj Strom roka v Žiline a čakáme na ďalšie“, uviedol Peter Fusek, riaditeľ Market Locator.

Slovenské poklady | Marketlocator.sk
Obrázok znázorňuje prehľadné web rozhranie Market Locatora pre zadávanie SMS kampane aj s preklikom na presnú polohu Prírodného parku pri Váhu v Trenčíne.

Počas aktuálnej kampane bolo oslovených viac ako 3.500 návštevníkov a turistov, ktorým, keď sa priblížili k spomínaným zaujímavostiam, bola zaslaná informačná SMS s krátkym popisom a polohou, aby pohodlne našli známe aj menej známe zákutia Slovenska. Najväčší záujem prejavili návštevníci Trenčína, s „click-ratom“ 8,60% a počte 1.175 odposlaných SMS pomohol DingoDot prilákať od polovice marca doteraz minimálne stovku návštevníkov.

Slovenské poklady report | Marketlocator.sk
Report Market Locatora znázorňuje odposlané SMS správy, ktoré boli nastavené iba na „prechádzkové dni“ – piatok, sobota. Nedeľa je aj pre SMS kampane – dňom pokoja. Počas posledného víkendu s krásnym počasím je vidno zvýšenú návštevnosť v okolí Prírodného parku pri Váhu.
Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.