Späť na články

Multi-kriteriálne kampane

Potrebujete cieliť na základe viacerých dátových vrstiev? Pri vytváraní kampane máte možnosť kombinovať podmienky z rôznych dátových vrstiev a docieliť tak ešte presnejšie cielenie.

Teraz jednoducho pridávate podmienky ku existujúcim rozpracovaným kampaniam priamo z mapy (Pridať podmienku ku kampani), alebo pri vytváraní kampane pridávate ďalšie podmienky, prípadne pridávate ďaľšie atribúty k existujúcim podmienkam.

Pridávanie podmienok v kampaňovom editore

Ak chcete skombinovať viaceré podmienky (medzi ktorými bude operátor „ALEBO“) tak v kampaňovom editore v sekcí Filtre pridajte ďalšiu podmienku prostredníctvom „Pridať podmienku“. Následne zvoľte aké atribúty chcete v tejto podmienke mať.

Pridávanie atribútov do podmienky

V časti „Filtre“ cez veľké „+“ si vyberte z ktorej vrstvy aký atribút chcete pridať. Zobrazí sa Vám nový riadok v ktorom si zvolíte aké hodnoty má daný atribút nadobúdať.

Pozor: filtre sa aplikújú len na oblasti v ktorých máte danú dátovú vrstvu zakúpenú.

Pridávanie podmienok z mapy

Z mapy máte taktiež možnosť pridať aktuálne vyfiltrovaný a zozbrazený obsah ku existujúcej kampani. V ľavom menu v časti „Vytvoriť kampaň“ zvoľte možnosť „Upravte existujúcu kampaň“. Takto môžte pridať viacero podmienok ku kampani. Ku samotnej kampani sa dostanete cez horné menu „Kampane“.

Video ako pridávať viaceré oblasti, filtre a ako pridať black list (exclude list)

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.