Späť na články

Mapové analýzy / cielenie

Mapové analýzy / cielenie

Na mape si vľavo vyberte a zapnite dátovú vrstvu, ktorá Vás zaujíma. Základná vrstva používa na mape fialové guličky a ukazuje výskyt na základe statickej informácie z občianskeho preukazu a rozšírená (ktorá obsahuje reálny výskyt telefónu za ostatné 2 týždne v typizovaných lokalitách používa farebné guličky (takto ich jednoducho rozpoznáte). Následne po zapnutí uvidíte guličky a teplomer na pravo dolu Vám ukazuje hustotu na ploche 100mx100m a ukazuje teda, kde máte najhustejší výskyt Vašej cieľovej skupiny. Cieľovú skupinu si definujete na ľavo vo filtroch.

Počty osôb

Počty osôb v danom výseku mapy s danými filtrami si môžte nechať napočítať na spodku obrazovky v ľavo – Zistiť dosah. Upozornenie: tento dosah hovorí o počte osôb v danom filtri, na ktoré je možné vykonávať cielenú komunikáciu. Toto číslo si pri rozšírenej dátovej vrstve môžte prenásobiť cca 7x, aby ste to mohli extrapólovať na celú populáciu (zastúpenie je v rámci Slovenska celkom rovnomerne).

Čo hovorí dosah na rôznych miestach aplikácie?

  • Na mape: dosah ukazuje „happy day scenario“, teda že by boli všetci voľní. Toto je preto, že systém nevie ešte presne kedy a čo chcete posielať. Pozor si treba dať len pri kombinovaní viacerých vrstiev, lebo podmienky z viacerých vrstiev musia platiť „a zároveň“. Toto je obzvlášť problematické keď použijete povedzme Finančnú vrstvu (používa na vizualizáciu oficiálnu adresu) a z Advanced cielite na Pracovnú adresu. Tým pádom musí osoba v danom výseku spĺňať (okrem ostatných kritérií) aj to, že v danej oblasti má ako pracovnú tak aj oficiálnu adresu. Následne pri tvorbe kampane je preto potrebné v kampaňovom editore „vyhodiť“ všetky typy lokalít okrem tej, čo Vás zaujíma (v tomto prípade by ste nechali len tú čo je Pracovná adresa z Advanced Socio Demo).
  • V kampaňovom editore na záložke cielenie: stále sa berie „happy day scenario“ keďže ešte nevieme dátum a message
  • V budget sekcii pri nastavovaní bid: tu už sa berie komplet nastavenie kampane, čiže aj s dátumom a bidom a teda toto je reálne osloviteľný počet (ešte sa teoreticky môžu „pobiť“ dve paralélne zadané kampane).
Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.