Späť na články

LBS – Geolokačná kampaň

Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti – takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom predajne „Pridte si vyskusat novy iPhone6s! O 16:00 vyzrebujeme jedneho z Vas, ktory si tento skvely telefon odnesie domov!“

Kedy použiť LBS kampaň?

Location Based Marketing prostredníctvom LBS kampane su najvhodnejšie ked potrebujete osloviť zákazníkov v momente, kedy sú v blízkosti Vašej prevádzky. Maximalizujete tak pravdepodobnosť, že Vašu predajňu aj navštívia predtým, než na správu zabudnú.

Ako vytvoriť a nastaviť LBS kampaň?

  1. Vyberte oblasť na oslovenie na mape – na presné zacielenie použite vykreslovanie oblasti. V pravej strane obrazovky kliknite na malý čierny stvorec a nakreslite obdĺžnik. Kliknite v pravo na „Save“
  2. V pravom menu kliknite na vytvoriť novú kampaň
  3. Vyberte LBS typ kampane a postupujte podobne ako pri klasickej kampani. V záložke „Cielenie“ uvidíte nad klasickými podmienkami navyše ešte špecifickú podmienku na LBS
  4. Nastavte časový rozsah odosielania
  5. V záložke „Rozpočet“ nastavíte najprv celkový rozpočet na celú dobu trvania kampane (1). Následne nastavíte koľko sa má maximálne z rozpočtu minúť za jeden deň a koľko sa má maximálne v priebehu jednej hodiny odoslať správ (2). Nakoniec si nastavíte koľko maximálne ste ochotný zaplatiť ze jedno oslovenie (3).
  6. Dokončite LBS kampaň ako pri každej inej kampani.
Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.