Späť na články

Dátové vrstvy – cielenie a analytika

NA ČO SLÚŽIA JEDNOTLIVÉ VRSTVY?

Základná socio-demografická

Poskytuje štatistické údaje o “oficiálnom” výskyte obyvateľstva, podobne ako informácie zo štatistického úradu.
Filtre: vek, pohlavie

Rozšírená geo-lokačná

Poskytuje údaje o reálnom pohybe obyvateľstva prostredníctvom typizovaných lokácií. Teda kde sa Vaša cieľová skupina zdržiava počas pracovnej doby, počas noci, alebo počas víkendu. Okrem toho umožňuje cieliť na základe bohatých kritérií.
Filtre: typizovaná lokácia (práca, spánok, víkend), vek, pohlavie, typ mobilného telefónu, využívanie mobilných dát, index bonity

Cestovné návyky

Poskytuje štatistické údaje o cestovných návykoch obyvateľstva. Z ktorých častí Slovenska ľudia najviac cestujú? Z ktorej časti Slovenska boli ľudia za uplynulé 3 kalendárne mesiace v Chorvátsku? Chcem osloviť ľudí, čo boli aspoň 4 dni za uplynulé 3 kalendárne mesiace v zahraničí…
Filtre: Čas (tento mesiac, uplynulé 3 kalendárne mesiace, 6 mesiacov, 12 mesiacov), počet navštívených krajín, počet dní strávených v zahraničí, konkrétne navštívené krajiny

Využívanie služieb

Poskytuje štatistické údaje o využívaných SMS službách a umožňuje na základe využívaných služieb cieliť aj kampane. Ak potrebujete poslať kampaň na osoby s autom tak zacieľte na osoby čo používajú platby za parkovanie.
Filtre: Čas (Posledných 7 dní, Posledný mesiac, 3 mesiace, 6 mesiacov, 12 mesiacov), Služby (Audiotex, Tiesňové linky, Charita, Stávkovanie, Hry, Poistenie, Parkovanie, Verejná doprava, Platba za služby)

Finančné ukazovatele

Poskytuje štatistické finančné ukazovatele o obyvateľstve. Ak ste spoločnosť, ktorej ponuka silne záleží od bonity klientov, či ich bankovej príslušnosti, tak táto vrstva Vám pomôže optimálne umiestniť predajňu, alebo odkomunikovať Vašu propozíciu.
Filtre: Index bonity (Firemný, Nízky, Stredný, Vysoký), Index finančnej zodpovednosti (Firemný, Nízky, Stredný, Vysoký, Najvyšší), Využívané spôsoby platby na úhradu faktúr (Hotovosť, Poštový poukaz, Prevod, Inkaso), Banková príslušnosť (konkrétne banky).

Nedávno navštívené lokality

Cieľte na osoby, ktoré boli vo Vami zvolenej oblasti v nedávnej minulosti. Filtrujte ľudí podľa toho, či v danej oblasti boli: Včera; Aspoň raz za ostatné 3 dni; Aspoň raz za ostatných 7 dní; Aspoň 2 rôzne dni počas ostatných 7 dní.
Filtre: Či v danej oblasti boli: Včera; Aspoň raz za ostatné 3 dni; Aspoň raz za ostatných 7 dní; Aspoň 2 rôzne dni počas ostatných 7 dní.

Ako aktivovať zvolené vrstvy?

obchode Market Locator si v tretej sekcii môžte zakúpiť jednotlivé dátové vrstvy. Pri niektorých je možné si ich zakúpiť pre konkrétny okres, alebo kraj, ktorý Vás zaujíma.

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.