Späť na články
Market Locator on MacBook Pro

Čo je nové v Decembrovej verzii?

Naša nová verzia je tu. Pozrite sa čo je nové.

Nový operátor pre LBS kampane.
Malý krok pre Orange, ale veľký krok pre Vašu kampaň. Od novembra je možné zacieliť v LBS kampaniach oveľa väčší počet ľudí. Dostupnosť (inventory) bola rozšírená o ďalšieho operátora Orange Slovensko, a.s.

Nájdite vašu cieľovú skupinu (nový typ reportu).
S týmto reportom nájdete, kde sa nachádza Vaša cieľová skupina. Jednoducho vyberte typ adresy, ktorá Vás zaujíma (základná, víkendová, nočná, pracovná) a filtrujte ľudí na základe rôznych atribútov. Funguje to podobne ako kampaňový editor, ale teraz máte informácie nielen iba o počte ľudí, ktorí vyhovujú Vašim atribútom, ale môžete preskúmať ich rozmiestnenie v oblasti. Kontaktujte náš tím podpory v prípade otázok.

Legenda mapy zobrazuje počet ľudí.
Farebné rozlíšenie na mape je intuitívne – tmavšia farba znamená viac ľudí, ale keď chcete vedieť koľko ľudí sa nachádza na rôznych častiach mapy, teraz to jednoducho zistíte s touto novou funkciou. Stačí ak prejdete myšou nad legendou grafu a uvidíte akému počtu ľudí zodpovedajú jednotlivé farby akú veľkosť pokrýva daný štvorec na mape. (Záleží tiež na úrovni priblíženia).

Animovaná vrstva. Pozrite si denný rytmus vybranej oblasti.
Táto animovaná vrstva ukáže denný rytmus vo Vami vybranej oblasti. Ak napríklad chcete otvoriť novú prevádzku pre špecifickú cieľovú skupinu (vek, pohlavie) s animovanou vrstvou viete nájsť kde sa cieľová skupina najviac koncentruje počas dňa. V prípade záujmu prosím kontaktujte náš tím podpory.

Vylepšenia pre vlastné dátové vrstvy.
Odteraz máte väčšiu voľnosť pri vytváraní vlastných dátových vrstiev. Môžete zmeniť existujúce vrstvy, zmeniť názov, atribúty filtrov, spôsob vizualizácie a pod.

Zmeny presnosti cielenia LBS kampaní jedným klikom.

Zdieľajte kampaňový report s kolegami alebo klientom.
Zdieľajte výsledky Vašich kampaní s kolegami alebo ich prepošlite klientovi. Viditeľnosť reportu si nastavíte v profile. Zdieľajte so svetom.

Vylepšenia pri kampaniach na vlastné listy.
Stratení pri vyberaní z množstva vlastných dátových setov? Teraz sú všetky prehľadne zobrazené keď si vytvárate novú kampaň. Tip: počet riadkov Vám pomôže zorientovať sa.

Ďalšie drobné zmeny a vylepšenia

Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.