Späť na články

Buďte prví a oslovte ľudí v novovzniknutých oblastiach pre bývanie vašou ponukou

Či už ponúkate nábytok na mieru, vonkajšie rolety, klimatizácie či kúpeľne s Market Locatorom viete zacieliť ľudí, ktorí tento tovar s vysokou pravdepodobnosťou práve hľadajú, prečo to teda nevyužiť a neponúknuť im výhodnú ponuku nákupu práve u vás?

Cielenie: Noví obyvatelia novovzniknutých oblastí

Oslovte ľudí, ktorí sa práve nasťahovali do novovzniknutých oblastí pre bývanie a to prostredníctvom SMS. Ponúknite reálnym ľuďom, ktorí v týchto oblastiach majú spaciu lokalitu (na základe reálneho výskytu simkariet) nábytok na mieru, vonkajšie žalúzie či mnoho ďalšieho. S Market Locatorom dokážete jednoducho a najmä efektívne osloviť ľudí, ktorí sa čerstvo nasťahovali do svojich nových a v mnohých prípadoch stále nedozariaďovaných príbytkov. Zacieľte týchto ľudí a buďte prví, kto ich osloví ponukou nábytku na mieru či rôznymi inými bytovými doplnkami.

Predajňa, ktorá sa špecializuje na montáž vonkajších roliet oslovila týmto spôsobom ľudí, ktorí mali spaciu lokalitu v novovybudovanej oblasti v bratislavskej Petržalke a ponúkla im montáž roliet za výhodnú cenu. Kampaň mala vysokú úspešnosť a zárobok vysoko prevýšil prvotnú investíciu do tejto formy reklamy. Toto cielenie vieme použiť na ktorékoľvek miesto v Slovenskej a Českej republike a osloviť tak obyvateľov novoobývaných oblastí s vašou zaujímavou ponukou.

Cielenie: Ľudia nakupujúci v konkurenčných predajniach

Jednou z možností je cieliť na novovznikajúce oblasti avšak cieliť vieme samozrejme aj inak. Vyskúšajte tiež cieliť na ľudí, ktorí nakupujú v iných predajniach s podobným sortimentom a oslovte ich po ich návšteve napríklad SMS správou s textom: “Nenašli ste čo ste hľadali? Navštívte nás a získajte 10% zľavu po preukázaní sa SMS na ľubovoľný tovar.”

Známa predajňa kúpeľní a sanity mala jasne zvolenú cieľovú skupinu a to práve návštevníkov konkurenčných predajní. Zacielili preto ľudí, ktorí navštívili iné predajne ponúkajúce kúpelne a sanity a zaslali im SMS s pozvaním do ich predajne, kde po preukázaní sa SMS správou automaticky získavajú zľavu 10 percent na tovar, ktorý si vyberú. Vedeli, že cielia na ľudí, ktorí momentálne hľadajú tovar ktorý sami poskytujú a oslovili ich priamo vo chvíli kedy situáciu riešili, čím u kupujúcich zvýšili túžbu navštíviť aj ich predajňu a nakúpiť výhodnejšie.

Michal Suran

Country Manager @ Market Locator

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.