Buďte prví a oslovte ľudí v novovzniknutých oblastiach pre bývanie vašou ponukou
Či už ponúkate nábytok na mieru, vonkajšie rolety, klimatizácie či kúpeľne s Market Locatorom viete zacieliť ľudí, ktorí tento tovar s vysokou pravdepodobnosťou práve hľadajú, prečo to teda nevyužiť a neponúknuť im výhodnú ponuku nákupu práve u vás?
Cielenie: Noví obyvatelia novovzniknutých oblastí
Oslovte ľudí, ktorí sa práve nasťahovali do novovzniknutých oblastí pre bývanie a to prostredníctvom SMS. Ponúknite reálnym ľuďom, ktorí v týchto oblastiach majú spaciu lokalitu (na základe reálneho výskytu simkariet) nábytok na mieru, vonkajšie žalúzie či mnoho ďalšieho. S Market Locatorom dokážete jednoducho a najmä efektívne osloviť ľudí, ktorí sa čerstvo nasťahovali do svojich nových a v mnohých prípadoch stále nedozariaďovaných príbytkov. Zacieľte týchto ľudí a buďte prví, kto ich osloví ponukou nábytku na mieru či rôznymi inými bytovými doplnkami.
Predajňa, ktorá sa špecializuje na montáž vonkajších roliet oslovila týmto spôsobom ľudí, ktorí mali spaciu lokalitu v novovybudovanej oblasti v bratislavskej Petržalke a ponúkla im montáž roliet za výhodnú cenu. Kampaň mala vysokú úspešnosť a zárobok vysoko prevýšil prvotnú investíciu do tejto formy reklamy. Toto cielenie vieme použiť na ktorékoľvek miesto v Slovenskej a Českej republike a osloviť tak obyvateľov novoobývaných oblastí s vašou zaujímavou ponukou.
Cielenie: Ľudia nakupujúci v konkurenčných predajniach
Jednou z možností je cieliť na novovznikajúce oblasti avšak cieliť vieme samozrejme aj inak. Vyskúšajte tiež cieliť na ľudí, ktorí nakupujú v iných predajniach s podobným sortimentom a oslovte ich po ich návšteve napríklad SMS správou s textom: “Nenašli ste čo ste hľadali? Navštívte nás a získajte 10% zľavu po preukázaní sa SMS na ľubovoľný tovar.”
Známa predajňa kúpeľní a sanity mala jasne zvolenú cieľovú skupinu a to práve návštevníkov konkurenčných predajní. Zacielili preto ľudí, ktorí navštívili iné predajne ponúkajúce kúpelne a sanity a zaslali im SMS s pozvaním do ich predajne, kde po preukázaní sa SMS správou automaticky získavajú zľavu 10 percent na tovar, ktorý si vyberú. Vedeli, že cielia na ľudí, ktorí momentálne hľadajú tovar ktorý sami poskytujú a oslovili ich priamo vo chvíli kedy situáciu riešili, čím u kupujúcich zvýšili túžbu navštíviť aj ich predajňu a nakúpiť výhodnejšie.