Späť na články

Bidding ceny za oslovenie

Pri tvorbe kampane sa rozhodnete, koľko chcete maximálne na danú kampaň minúť dohromady a koľko je maximum za jedno oslovenie (bidding cena) – tu je dôležité poznamenať, že väčšina správ, ktoré odošlete, odíde za minimálnu cenu, iba tie, ktoré idú na zákazníkov, na ktorých cieli viacero spoločností, sa dostanú do „dražby“ – dražbu tohto klienta. Vyhráva najvyššia ponuka, pričom sa platí druhá najvyššia cena (pre zvedavcov, z ekonomickej teórie sa využívajú základy “second price auctions” ). Ak teda chcete mať istotu, že naozaj oslovíte potrebný počet ľudí, nastavte maximálnu ponuku na vyššiu sumu.

Michal Haluza

Zdieľajte článok s priateľmi
Nenechajte si ujsť!

Zapojte sa do nášho zoznamu priateľov a my Vám "kde tu" pošleme skvelé inšpirácie, prípadove štúdie a nové nápady, ktoré vám pomôžu zlepšiť marketing a analytiku.

Market Locator
Ochrana súkromia

Ak navštívite stánku, ktorá zapisuje cookies, vo Vašom počítači alebo mobilnom zariadení (vrátane tabletu) sa pri jej prehliadaní vytvorí malý textový „cookie“ súbor. Ak tú istú stránku navštívite znova, vďaka súboru cookie sa pripojíte rýchlejšie. Okrem toho Vás takáto stránka „spozná“ a ponúkne Vám informácie, ktoré preferujete, zaistí neopakovanie sa už zobrazenej reklamy alebo Vám umožní vstup bez opätovného zadávania hesla. V prípade vypĺňania identifikačných údajov Vám súbory cookies ponúknu doplnenie údajov vyplnených už pri predchádzajúcich návštevách tohto webového prostredia a v nadväznosti na tieto informácie sa Vám zobrazí relevantný obsah a ponuky pre vaše predpokladané aktivity a služby, ktoré by ste mohli využiť. Súbory cookies používame na analýzu návštevnosti našich webstránok prostredníctvom služieb ako napríklad Google Analytics, Google AdSense, Facebook, Strossle alebo Gemius SA, Exponea a iné. Ide o analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto stránky používajú. Súbory cookie je možné použiť na štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov.