Analytika na mape
Analytika na mape
Služba Market Locator prezentuje v prehľadnej vizuálnej podobe „heat-mapy“ rozloženie obyvateľstva s možnosťou filtrovať tieto informácie na základe filtračných kritérií. Dáta sú prezentované v anonymnej a agregovanej podobe, aby nemohlo prísť k úniku citlivých informácií zákazníkov a aby súkromie obyvateľstva bolo v plnej miere zachované.
Prečítajte si ako iné firmy využili Market Locator na populačnú analytiku v tomto článku. Toto riešenie je ideálne keď rozmýšľate ako a kam umiestniť prevádzku či novú pobočku, kam umiestniť propagačné materiály a billboardy, alebo keď potrebujete pochopiť typológiu ľudí čo býva, alebo pracuje pri Vašej spoločnosti.
Analytika lokácie
- Na mape si vyberte oblasť Vášho záujmu
- Vo filtroch naľavo si zadefinujte Vašu cieľovú skupinu
- Mapa sa Vám prekryje rôzno-farebnými štvorcami(heat-map), ktoré Vám ukážu kde sa v najvyššom počte zdržuje Vaša cieľová skupina
- Následne viete túto cieľovú skupinu rovno aj osloviť
Využitie dátových vrstiev
Základná socio-demografická
Poskytuje štatistické údaje o “oficiálnom” výskyte obyvateľstva, podobne ako informácie zo štatistického úradu.
Filtre: adresa (oficiálna, fakturačná, korešpondenčná), vek, pohlavie
Rozšírená geo-lokačná
Poskytuje údaje o reálnom pohybe obyvateľstva prostredníctvom typizovaných lokácií. Teda kde sa Vaša cieľová skupina zdržiava počas pracovnej doby, počas noci, alebo počas víkendu. Okrem toho umožňuje cieliť na základe bohatých kritérií.
Filtre: typizovaná lokácia (práca, spánok, víkend), vek, pohlavie, typ mobilného telefónu, využívanie mobilných dát, index bonity