LBS – Geolokačná kampaň
Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti – takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom predajne „Pridte si vyskusat novy iPhone6s! O 16:00 vyzrebujeme jedneho z Vas, ktory si tento skvely telefon odnesie domov!“
Kedy použiť LBS kampaň?
Location Based Marketing prostredníctvom LBS kampane su najvhodnejšie ked potrebujete osloviť zákazníkov v momente, kedy sú v blízkosti Vašej prevádzky. Maximalizujete tak pravdepodobnosť, že Vašu predajňu aj navštívia predtým, než na správu zabudnú.
Ako vytvoriť a nastaviť LBS kampaň?
- Vyberte oblasť na oslovenie na mape – na presné zacielenie použite vykreslovanie oblasti. V pravej strane obrazovky kliknite na malý čierny stvorec a nakreslite obdĺžnik. Kliknite v pravo na „Save“
- V pravom menu kliknite na vytvoriť novú kampaň
- Vyberte LBS typ kampane a postupujte podobne ako pri klasickej kampani. V záložke „Cielenie“ uvidíte nad klasickými podmienkami navyše ešte špecifickú podmienku na LBS
- Nastavte časový rozsah odosielania
- V záložke „Rozpočet“ nastavíte najprv celkový rozpočet na celú dobu trvania kampane (1). Následne nastavíte koľko sa má maximálne z rozpočtu minúť za jeden deň a koľko sa má maximálne v priebehu jednej hodiny odoslať správ (2). Nakoniec si nastavíte koľko maximálne ste ochotný zaplatiť ze jedno oslovenie (3).
- Dokončite LBS kampaň ako pri každej inej kampani.