Prípadová štúdia: Ako sa rýchlo dostať „do vrecka“ návštevníkov?
V súčasnosti trávime väčšinu nášho času na mobilných zariadeniach. Z tohto dôvodu mobily predstavujú dokonalý prostriedok, ktorý by sme mali správne uchopiť a využiť na marketingové účely. Jednou z možností, ako sa dokážete dostať ľuďom až do vrecka, je služba Market Locator.
Problém
Najväčšia sieť elektropredajní pravidelne využíva služby reklamných a marketingových agentúr, no pri otvorení novej pobočky v krajskom meste chceli zasiahnuť ešte väčšiu zákaznícku bázu. Popri reklame v lokálnej TV, miestnych novinách, billboardoch, letákoch a on-line kampaniach, hľadali ďalší spôsob.
Riešenie:
On-line marketingová stratégia – Market Locator
Vďaka tejto platforme mohli zákazníkom poslať reklamnú SMS, ktorou upozornil na otvorenie novej predajne a odpromovali špeciálne akcie.
Obrovskou výhodou tejto služby je presnosť cielenia. Základné cielenie je možné nastaviť podľa veku, pohlavia a lokácie. Pomocou rozšíreného cielenia (za malý poplatok) viete zadefinovať ďalšie filtre: napr. typ mobilného telefónu, využívanie mobilných dát, index bonity, cestovné návyky, využívanie služby a iné.
4 hlavné výhody, ktoré zákazník ocenil:
- Viete si vybrať z rôznych typov kampaní:
- SMS – kampaň bude odoslaná na základe vyššie uvedených filtrov
- Vlastný zoznam – kampaň bude odoslaná na váš vlastný zoznam kontaktov (pozn.: vaše kontakty viete z kampane aj vylúčiť)
- LBS – geolokačná kampaň doručí správu práve vtedy, keď cieľová osoba príde do zvolenej oblasti (ideálne v okolí vašej predajne)
- Do SMS môžete pridať odkaz na mapu, špeciálny unikátny kód alebo odkaz na web stránku. Všetko je zároveň možné odmerať a vyhodnotiť.
- Minimálna cena za odoslanie jednej SMS je 0,10€
- Rozhranie je dostatočne intuitívne a pochopí ho veľmi rýchlo aj menej technicky zdatný jedinec. Registrovať sa môžete po kliknutí na tento link