Inšpirácie na adventné výlety … alebo keď nevieme kam sa pozrieť
Zima sa už prihlásila v plnej kráse a zasnežila celé Slovensko. Očarujúci čas Adventu môžeme stráviť aj inak ako naháňaním sa za nákupmi. Mnohí z nás toto obdobie využívajú na prechádzky a objavovanie známych i menej známych miest, ktoré zima a naša krajina ponúka. A práve tie menej známe lokality nám „neudrú do očí“ a ostávajú nepoznané.
Slovensko ukrýva mnohé skvosty, ktoré sú nedocenené a návštevníci ich objavujú predovšetkým vďaka náhode alebo cielenému hľadaniu. Práve napodporu náhody a zviditeľnenie našich pokladov turistom, prináša Market Locator presne cielené SMS informácie. Zámerom projektu je podporovať zaujímavosti o Slovensku tým, že pomôže prilákať verejnosť, miestnych obyvateľov, či okoloidúcich turistov, aby spoznávali dobré myšlienky a poklady, ktoré jednotlivé regióny našej krajiny ponúkajú. Na podporu a vtiahnutie do projektu aj mladých ľudí vytvoril Market Locator značku DingoDot – vytrvalého psa dinga, ktorý sleduje, kde vyrástla nová turistická atrakcia, kde zrekonštruovali historickú pamiatku, vyňuchá aj skvelé tipy na rodinný výlet či iné zaujímavosti.
Pomáhame zvyšovať záujem a návštevnosť takých pokladov akými sú Slovenský pohyblivý betlehem v Rajeckej Lesnej, Slovenský Orloj v Starej Bystrici, viacero zabudnutých hradov, expozícií a múzeí. K adventnému obdobiu patrí aj objavovanie čara Vianoc, ktoré môžeme nájsť či už v zasnežených Tatrách, v ľadovom chráme na Hrebienku, vianočných trhoch v Štrbe alebo veselici v Hlohovci. Všade zažijeme nevšednú atmosféru plnú piesní, tradícií, svetiel a môžeme sa naladiť na pokojné očakávanie najkrajších sviatkov roka.
Zaregistrujte sa aj vy na www.dingodot.sk a vyberte si čo vás zaujíma. Na váš mobil vám DingoDot pošle zadarmo SMS s aktuálnymi zaujímavosťami v lokalite, kde sa nadchádzate. Buďte v obraze a spoznávajte skvelé tipy na výlety.
Market Locator je inovatívny nástroj, ktorý prostredníctvom jednoduchého web rozhrania umožňuje zacieliť kampaň na pár klikov. Je službou podobnou Google AdWords, avšak vo fyzickom svete – v okolí akéhokoľvek zaujímavého miesta na Slovensku. „Rozhodli sme sa spolu s našimi klientmi podporiť dobré myšlienky tým, v čom sme dobrí – presným zacielením a oslovením verejnosti. Uvedomujeme si svoju úlohu aj v oblasti spoločenskej zodpovednosti a budeme radi, ak sa objavia aj ďalšie projekty, ktoré pomôžu komunitnému rozvoju na Slovensku,“ doplnil Peter Fusek.